Digitalizácia účtovníctva 2020

Automatizácia procesov, aktuálna legislatíva, technické možnosti

Smer, ktorým sa bude uberať práca účtovníkov

Možnosti zefektívnenia práce v učtárni a nástroje, ktoré súčasný trh ponúka

Konferencia

20.10.2020 | Bratislava

Konferencia určená pre všetkých, ktorí chcú ušetriť náklady, zefektívniť čas a znížiť chybovosť

Je už čas previesť doklady do digitálnej podoby?

Ako automatizovať väčšinu procesov pri obehu dokladov vrátane zaevidovania do účtovného systému a zaúčtovania?

Ide tak urobiť v súčasných legislatívnych a technických podmienkach?

Je to drahé alebo tým, naopak, môžeme ušetriť?



Aktuálne legislatívne povinnosti

Nastavenie systému, dokumentácia, vnútorné predpisy (prechod na elektronické účtovníctvo, právne a daňové súvislosti, obeh elektronických účtovných dokladov, archivácia, vystavovanie e-faktúr)

Technické možnosti

Nástroje na automatické vyčítanie údajov z faktúr (šablóny, umelá inteligencia)

Automatizácia

Úskalia v oblasti automatizácie - bezpečnosť dát

Výhody - Nevýhody

Zefektívnenie práce - Úspora času - Zníženie chybovosti - Optimalizácia nákladov - Automatizácia procesov

Program

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 10:30

    Ing. Mária Sameková

    I. BLOK

    • Legislatívna úprava
    • Účtovné záznamy a ich formy
    • Náležitosti účtovných a daňových dokladov
    • Oprava účtovných záznamov
    • Prenášanie účtovných záznamov
    • Správne prijatie e-záznamov
    • Podpisy na účtovných záznamoch
    • Uchovávanie a archivácia účtovných záznamov
    • Nastavenie systému, dokumentácia, vnútorné predpisy (prechod na elektronické účtovníctvo, právne a daňové súvislosti, obeh elektronických účtovných dokladov, archivácia, vystavovanie e-faktúr)
  • 10:30 – 10:50

    Prestávka s občerstvením

  • 10:50 – 12:00

    Ján Šeliga, Kamila Pudišová

    II. BLOK

    • Komunikácia so štátnou správou (formát xml, pdf)
    • Nástroje na automatické vyčítanie údajov z faktúr (šablóny, umelá inteligencia)
    • Ďalšie možnosti automatizácie (vstupné portály, zasielanie emailom, cloudové úložisko)
  • 12:00 – 13:00

    Obed 

  • 13:00 – 14:30

    Ján Šeliga, Ján Mindek

    III. BLOK - Komplexná ukážka automatizácie pri spracovaní účtovníctva klienta (externé vedenie účtovníctva) po jednotlivých fázach a s využitím jednotlivých aplikácií

    • Odovzdanie dokladov
    • Vyčítanie údajov z faktúry
    • Zaúčtovanie
    • Archivácia
    • Úskalia v oblasti automatizácie – bezpečnosť dát
  • 14:30

    Ukončenie konferencie

Lektori

Mária Sameková

Mária Sameková

Ján Šeliga

Ján Šeliga

Kamila Pudišová

Kamila Pudišová

Ján Mindek

Ján Mindek

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

DIGITALIZÁCIA ÚČTOVNÍCTVA 2020

Ako správne prepojiť účtovné informačné systémy (elektronické dokumenty vs. listinná forma účtovných záznamov), náležitosti elektronických účtovných a daňových dokladov a ich prípadné opravy, prenášanie účtovných záznamov, správne prijatie e-záznamov, ich uchovávanie a archiváciu, obeh elektronických faktúr a nastavenie procesov vo firme

Cena vstupenky: 169 EUR bez DPH

Kúpiť vstupenku

Organizátori

Vydavateľstvo Verlag Dashöfer bolo založené v Nemecku v roku 1989 Hansom Dashöferom. V súčasnosti pôsobí v 8 krajinách Európy: Slovensko, Česko, Poľsko, Maďarsko, Portugalsko, Chorvátsko, Slovinsko a Nemecko. Na Slovensku začalo činnosť v roku 1997 a venuje sa poskytovaniu odborného vzdelávania, celoživotného vzdelávania a vydávaniu odborných publikácií a online produktov.

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

               

                    

                       

   marykaymarykay

Mediálny partner



Hore